ОСОБИСТІСТЬ ПЕДАГОГА АЛЬТЕРНАТИВНИХ ФОРМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.433Ключові слова:
альтернативні форми дошкільної освіти, особистість педагога, інноваційна спрямованість педагога, інноваційна культура, інноваційна компетентність, інноваційна трансформація освітиАнотація
У статті схарактеризовано поняття «альтернативні форми дошкільної освіти», «інноваційна спрямованість педагога», «готовність до інноваційної діяльності», «інноваційна культура», «інноваційна компетентність» та встановлено зв’язки між ними. Аналіз підходів різних авторів засвідчує, що одностайності у підходах до розуміння їх суті у дослідників немає. Однак науковці відзначають важливість ролі педагога альтернативних форм дошкільної освіти у здійсненні інноваційних процесів, що актуалізує проблему розуміння вимог до нього. У статті обґрунтовано та розроблено систему вимог до педагога, що виступає важливим чинником забезпечення інноваційної трансформації дошкільної освіти. До складових даної системи віднесено особистісний, діяльнісний, компетентнісний компоненти, а також визначено зміст кожного компоненту, який розкрито через низку відповідних вимог.