ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДОШКІЛЬНИКІВ В СВІТЛІ ПОГЛЯДІВ Т.І. ПОНІМАНСЬКОЇ

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДОШКІЛЬНИКІВ В СВІТЛІ ПОГЛЯДІВ Т.І. ПОНІМАНСЬКОЇ

Автор(и)

  • Г.В. Марчук Рівненський державний гуманітарний університет

Ключові слова:

соціалізація, соціальний досвід, соціальна компетентність, соціальна поведінка, діти дошкільного віку.

Анотація

Стаття присвячена аналізу особливостей формування соціального досвіду дітей дошкільного віку. Висвітлено погляди Т. Поніманської на становлення соціального досвіду дошкільників. Необхідною умовою особистісного розвитку є накопичення дитиною соціального досвіду. Важливою проблемою педагогічного процесу закладу дошкільної освіти є формування компонентів соціального досвіду. Розв’язання її, з іншого боку, допоможе здійснити системний, цілісний підхід до розвитку дитини, з другого – співвіднести цей розвиток з життям.

Downloads

Опубліковано

2018-05-28
Loading...