ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ УМІНЬ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СЮЖЕТНІ ЗАДАЧІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Ключові слова:
сюжетні завдання, компетентність, навчання, шляхи, засоби, формування, майбутні вчителі початкових класів, молодші школярі.Анотація
У статті розглядаються шляхи і засоби формування компетентностей у студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» в контексті навчання молодших школярів розв’язувати сюжетні задачі; окреслені методичні підходи до проведення такої роботи з майбутніми вчителями. Розкрито завдання застосування компетентнісного підходу при навчанні студентів: теоретична і практична підготовка майбутніх вчителів початкових класів до здійснення вимог Державного стандарту початкової освіти; підбір ефективних технологій навчання студентів; визначення шляхів і засобів формування професійних компетенцій у майбутніх вчителів початкових класів.