СУТНІСТЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
Ключові слова:
компетенція, компетентність, екологічна компетентність, майбутній учитель, екологічна освіта, вищий заклад освіти.Анотація
У статті здійснено аналіз та узагальнення наукових підходів до трактування сутності екологічної компетентності майбутнього фахівця. Уточнено співвіднесеність понять «компетенція» і «компетентність». Акцентується увага на важливості формування екологічної компетентності учителя природничих дисциплін як передумови здійснення безперервної екологічної освіти і виховання учнівської молоді. Визначено структуру екологічної компетентності майбутнього учителя. Запропоновано поглибити і розширити екологічною компонентою перелік загальних і фахових компетентностей випускника вищого педагогічного закладу освіти.