СУТНІСТЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

СУТНІСТЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • І.О. Сяська Рівненський державний гуманітарний університет

Ключові слова:

компетенція, компетентність, екологічна компетентність, майбутній учитель, екологічна освіта, вищий заклад освіти.

Анотація

У статті здійснено аналіз та узагальнення наукових підходів до трактування сутності екологічної компетентності майбутнього фахівця. Уточнено співвіднесеність понять «компетенція» і «компетентність». Акцентується увага на важливості формування екологічної компетентності учителя природничих дисциплін як передумови здійснення безперервної екологічної освіти і виховання учнівської молоді. Визначено структуру екологічної компетентності майбутнього учителя. Запропоновано поглибити і розширити екологічною компонентою перелік загальних і фахових компетентностей випускника вищого педагогічного закладу освіти.

Downloads

Опубліковано

2018-10-29
Loading...