ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ю. В. Шалівська Рівненський державний гуманітарний університет

Ключові слова:

розвиток, розвиток мовлення, комунікативномовленнєвий розвиток, комунікація/спілкування, мовна компетентність, комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, комунікативномовленнєва діяльність, комунікативно-мовленнєва компетентність учнів початкової школи.

Анотація

У статті розкрито сутність провідних понять комунікативно-мовленнєвої площини, що лежать в основі формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя початкової школи, уточнено їхню характеристику. На основі аналізу різних наукових джерел запропоновано власні трактування дефініцій, що найбільш повно розкривають зміст відповідних понять.

Downloads

Опубліковано

2018-10-29
Loading...