ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
розвиток, розвиток мовлення, комунікативномовленнєвий розвиток, комунікація/спілкування, мовна компетентність, комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, комунікативномовленнєва діяльність, комунікативно-мовленнєва компетентність учнів початкової школи.Анотація
У статті розкрито сутність провідних понять комунікативно-мовленнєвої площини, що лежать в основі формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя початкової школи, уточнено їхню характеристику. На основі аналізу різних наукових джерел запропоновано власні трактування дефініцій, що найбільш повно розкривають зміст відповідних понять.