ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ′ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i12.314Ключові слова:
професійно-педагогічна підготовка, майбутні педагоги початкових класів, здоров’язбережувальні технології, педагогічна техніка, технологічна грамотність, педагогічна майстерністьАнотація
У статті зазначено, що загальним благом суспільства є турбота про людину, уміння любити ближнього, а головною цінністю суспільства – життя і здоров’я людини. Стан здоров’я населення є важливим показником розвитку суспільства, тому турботі про здоров’я людини, мотивації її на здоровий спосіб життя приділяється велика увага в усьому світі. Ця турбота має стати першорядною за значущістю і починатися з моменту планування дитини.
У сучасному суспільстві змінюється життя на захист людини. Діти шкільного віку, які характеризуються не лише віковими, психофізіологічними особливостями, а й специфікою соціального становлення, заслуговують на особливе місце в структурі суспільства. Вони потребують особливої уваги щодо створення сприятливих умов до їхнього життєвого самовизначення і самореалізації, у їхньому становленні як соціально – ціннісної, соціально – адаптивної, соціально – продуктивної особистості, успішної людини. Зазначено, що для того, щоб забезпечити високий рівень професіоналізму майбутніх учителів початкових класів у конкретних умовах складного сучасного педагогічного процесу необхідна єдність теоретичної та практичної педагогічної підготовки.