МОДИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ЯК ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ГУМАНІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ ТАМАРИ ПОНІМАНСЬКОЇ

МОДИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ЯК ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ГУМАНІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ ТАМАРИ ПОНІМАНСЬКОЇ

Автор(и)

  • О.І. Степанова Рівненський державний гуманітарний університет

Ключові слова:

гуманізм, гуманістичний, гуманістичне виховання, термін, термінологія, ідіостиль, ідіолект

Анотація

У статті висвітлено погляди Тамари Поніманської щодо гуманізації виховання, його місця в гуманістичній педагогіці. Теоретично визначено сутність структурних компонентів гуманного ставлення до дитини. Уточнено поняття «гуманізм», «гуманізація». Аналіз здійснено через призму ідіолекту вченої.
Обґрунтовано доцільність появи нових термінолексем для осучаснення всіх галузей педагогічної науки. Окреслено вплив фахової лексики на логіку наукового мислення та необхідність систематизації термінологічних систем на сучасному етапі. Розглянуто вплив термінів на становлення індивідуального мовлення, визначено підходи до його аналізу. Досліджено деякі структурно-семантичні особливості функціонування термінолексем у контексті автора.

Downloads

Опубліковано

2018-05-28
Loading...