ШЛЯХИ ОНОВЛЕННЯ ЕТНІЧНОЇ ІСТОРІЇ СУЧАСНОЇ ДЕРЖАВИ: ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОСКУРІВСЬКОГО ПОЛЬСЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕХНІКУМУ

Автор(и)

  • Інна Ящук Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

DOI:

https://doi.org/10.35619/iiu.v1i12.325

Ключові слова:

зміст освіти, форми здобуття освіти, вчитель, студент, освіта, виховна робота, технікум, виховна діяльність, дозвілля

Анотація

Стаття присвячена аналізу процесу становлення та функціонування Проскурівського українського педагогічного технікуму, становлення якого припало на 1921 рік ХХ століття. Його діяльність представлена крізь призму нормативних документів, звітів, листів, наказів різних управлінських рівнів. Особлива увага приділена мотивації студентів у здобутті фахової освіти, пов’язаної з вивченням мов – української, польської, російської; природничих дисциплін – математики та фізики. Розкрито особливості організації позааудиторної роботи, пов’язаної з функціонуванням гуртків художньої самодіяльності (драматичного, співів), фізичної культури,  роботи сільськогосподарських бригад по вирощуванню овочів та фруктів тощо.

Об'єктивний аналіз цього досвіду дає нам можливість оцінити сучасний стан національної освіти, встановити залежність педагогічних явищ від певних соціально-політичних та соціокультурних умов, що є важливим джерелом розробки стратегії сучасної системи освіта і виховання, необхідною основою науково-педагогічних знань, на основі яких розробляються нові освітні концепції. У цьому контексті виникає потреба у  відтворенні об’єктивної етнічної історії розвитку освіти як в окремих регіонах України, так у всій державі загалом.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-21