ФОРМУВАННЯ ПРАЦЕОХОРОННОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ШЛЯХОМ ПРОФЕСІЙНОЇ ЗОРІЄНТОВАНОСТІ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ З «ОХОРОНИ ПРАЦІ В ГАЛУЗІ»

  • Юлія Глінчук Рівненський державний гуманітарний університет
Ключові слова: учні, вчителі, здоров’я, майбутні учителі початкових класів, працеохоронна спрямованість, зміст навчання

Анотація

Анотація. У статті актуалізується проблема втрати здоров’я учнів та вчителів у шкільному загальноосвітньому середовищі. Зазначається, що така ситуація зумовлена сукупною дією різних освітніх та суспільних чинників, однак однією з основоположних причин є недостатня працеохоронна спрямованість майбутніх учителів початкових класів як сукупність цінностей та мотивів, що визначають алгоритми поведінки щодо збереження життя, здоров’я та працездатності суб’єктів навчально-виховного процесу. Звертається увага на те, що вагомою проблемою у контексті формування працеохоронної спрямованості майбутніх учителів початкових класів є недостатня професійна зорієнтованість змісту навчання з «Охорони праці в галузі».

            Визначається професійно-зорієнтований зміст навчання з «Охорони праці в галузі» на основі врахування законодавчих та нормативних документів, що регламентують збереження життя, здоров’я та працездатності суб’єктів навчально-виховного процесу, негативних виробничих чинників загальнооствітнього шкільного середовища, можливих векторів майбутньої професійної діяльності, наявних наукових та методичних розробок щодо збереження життя, здоров’я та працездатності суб’єктів навчально-виховного процесу.

            Стверджується про позитивний вплив професійно-зорієнтованого змісту навчання із «Охорони праці в галузі» на працеохоронну спрямованість майбутніх учителів початкових класів.

            

Опубліковано
2020-05-30