НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА КРІЗЬ ПРИЗМУ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: «У КОЖНОЇ ШКОЛИ МАЄ БУТИ СВОЄ НЕПОВТОРНЕ ОБЛИЧЧЯ»
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i12.285Ключові слова:
актуальність, педагогічні ідеї, «Школа радості», людяність, напрями, апробація, успіх, творчістьАнотація
У статті розкрито актуальність філософії Василя Сухомлинського в умовах Нової української школи та її значимість як для розвитку особистості молодшого школяра, так і для професійного зростання творчого вчителя. Відповідно до назви статті висвітлюється досвід та практичне застосування спадщини Великого педагога в навчально-виховному процесі Української спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 із поглибленим вивченням окремих предметів Київської області вчителями початкових класів. Авторами докладно описано назву та сутність впровадження обраних педагогічним колективом таких напрямів: національно-патріотичне виховання; виховання Людяності через вивчення особистості дитини; партнерство з батьками; книга як одне з найважливіших джерел збагачення мовлення, людської гідності та слово як відображення стану душі дитини. Велику увагу в змісті статті відведено розкриттю названих педагогічних ідей Василя Олександровича та практичного їх упровадження в початковій школі даного навчального закладу, а також розкрито шляхи їх реалізації в освітньому процесі.
Стаття зможе бути корисною педагогам, які прагнуть зробити початкову школу «Школою радості».