НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА КРІЗЬ ПРИЗМУ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: «У КОЖНОЇ ШКОЛИ МАЄ БУТИ СВОЄ НЕПОВТОРНЕ ОБЛИЧЧЯ»

Автор(и)

  • Марія Кальчук Українська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 із поглибленим вивченням окремих предметів
  • Світлана Білохвощенко Українська СЗОШ І –ІІІ ступенів №1 із поглибленим вивченням окремих предметів
  • Світлана Махиня Українська СЗОШ І –ІІІ ступенів №1 із поглибленим вивченням окремих предметів
  • Галина Прус Українська СЗОШ І –ІІІ ступенів №1 із поглибленим вивченням окремих предметів
  • Олена Борисполець Українська СЗОШ І –ІІІ ступенів №1 із поглибленим вивченням окремих предметів
  • Олена Ярмак Українська СЗОШ І –ІІІ ступенів №1 із поглибленим вивченням окремих предметів

DOI:

https://doi.org/10.35619/iiu.v1i12.285

Ключові слова:

актуальність, педагогічні ідеї, «Школа радості», людяність, напрями, апробація, успіх, творчість

Анотація

 

У статті розкрито актуальність  філософії Василя Сухомлинського в умовах Нової української школи та її значимість як для  розвитку особистості молодшого школяра, так і для професійного зростання  творчого вчителя. Відповідно до назви статті висвітлюється   досвід та практичне  застосування  спадщини Великого педагога в навчально-виховному процесі Української спеціалізованої загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів № 1 із поглибленим вивченням окремих предметів  Київської області вчителями початкових класів. Авторами докладно описано назву та сутність впровадження обраних педагогічним  колективом таких напрямів: національно-патріотичне виховання; виховання Людяності через вивчення особистості дитини; партнерство з батьками; книга як одне з найважливіших джерел збагачення мовлення, людської гідності та слово  як  відображення  стану душі дитини. Велику увагу в змісті статті відведено  розкриттю названих  педагогічних ідей  Василя Олександровича та практичного їх  упровадження   в початковій школі даного навчального закладу, а також розкрито шляхи їх реалізації в освітньому процесі. 

Стаття зможе бути корисною педагогам, які  прагнуть  зробити початкову школу  «Школою радості».

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-21