ІНТЕРАКТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Оксана Волошина Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

DOI:

https://doi.org/10.35619/iiu.v1i12.315

Ключові слова:

інтерактивна компетентність сучасного вчителя, інтерактивна взаємодія, інтерактивні технології, модератор

Анотація

У статті порушено проблему важливості формування інтерактивної компетентності сучасного вчителя як запоруки ефективності організації освітнього процесу в контексті впровадження концепції Нової української школи. Охарактеризовано особливості організації інтерактивної взаємодії учасників освітнього процесу як спеціально організованого способу багатосторонньої комунікації, який передбачає активність кожного суб’єкта освітнього процесу.

    Розкрита специфіка ролі модератора сучасного педагога,важливою професійною якістю якого є здатність долати фрустраційні стани учасників групової роботи, що пов'язані з організацією процесу спілкування та поведінковими  реакціями  партнерів групової взаємодії. Визначено загальні правила комунікації учасників освітнього процесу.

     Акцентовано увагу на значущості комунікативної компетентності вчителя в  контексті ефективного застосування інтерактивних технологій в освітньому процесу. Наведено приклади    використання технік, які сприяють ефективній організації комунікативного процесу, при підготовці майбутнього вчителя: метакомунікативних технік, технік активного слухання, технік аргументації, технік, що регулюють емоційний стан учасників  освітнього процесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-21