TEACHER’S ROLE IN THE PROCESS OF IDENTIFICATION AND CLASSROOM APPROACH OF GIFTED AND TALENTED EDUCATION IN GREAT BRITAIN
Ключові слова:
ідентифікація обдарованих і талановитих школярів, координатор з питань визначення обдарованих і талановитих учнів, підготовка вчителя для обдарованих і талановитих, освіта для обдарованих, диференціація.Анотація
У статті автор прослідковує становлення ролі координатора з питань визначення обдарованих і талановитих учнів та вчителя у процесі ідентифікації обдарованих і талановитих школярів Великої Британії. Проблема підходу класного забезпечення у навчанні обдарованих учнів та його реалізація вчителем розглянута у дослідженні. Здійснено аналіз діяльності освітніх інституцій для забезпечення підготовки вчителів на державному, регіональному та районному рівнях, окреслено завдання, над якими вони працюють, представлено способи їх реалізації через програмну та науково-дослідну діяльність
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-29
Номер
Розділ
Статті