TEACHER’S ROLE IN THE PROCESS OF IDENTIFICATION AND CLASSROOM APPROACH OF GIFTED AND TALENTED EDUCATION IN GREAT BRITAIN

Автор(и)

  • І.Ф. Будз Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука

Ключові слова:

ідентифікація обдарованих і талановитих школярів, координатор з питань визначення обдарованих і талановитих учнів, підготовка вчителя для обдарованих і талановитих, освіта для обдарованих, диференціація.

Анотація

У статті автор прослідковує становлення ролі координатора з питань визначення обдарованих і талановитих учнів та вчителя у процесі ідентифікації обдарованих і талановитих школярів Великої Британії. Проблема підходу класного забезпечення у навчанні обдарованих учнів та його реалізація вчителем розглянута у дослідженні. Здійснено аналіз діяльності освітніх інституцій для забезпечення підготовки вчителів на державному, регіональному та районному рівнях, окреслено завдання, над якими вони працюють, представлено способи їх реалізації через програмну та науково-дослідну діяльність

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-29