ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Людмила Козак Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.422

Ключові слова:

алгоритм; метод; прийом; проблемне навчання; творчість; творче мислення; теорія розв’язання винахідницьких завдань; технологія.

Анотація

Анотація. У статті проаналізовано дослідження вітчизняних та зарубіжних науковців, які розглядають технології, спрямовані на розвиток творчого мислення студентів; розглянуто поняття творчість, механізми творчого мислення, його специфічні ознаки, етапи творчого процесу; охарактеризовано технологію проблемного навчання, яка найповніше відповідає завданням розвитку творчого мислення студентів та подано змістову характеристику теорії розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ) як технології розвитку творчої особистості; розкрито сутність, основні ознаки, алгоритм технологій; визначено переваги та труднощі у використанні зазначених технологій. Зроблено висновок щодо можливості застосування технологій проблемного навчання та методів і прийомів ТРВЗ у роботі з майбутніми педагогами дошкільного профілю в освітньому процесі закладу вищої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-17