Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Інноватика у вихованні
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційна колегія
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 14 (2021): Інноватика у вихованні
№ 14 (2021): Інноватика у вихованні
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.vi14
Опубліковано:
2021-11-17
Весь випуск
pdf
Статті
ЧИННИКИ ЕМОЦІЙНО-ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
Алла Богуш
6-15
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.412
pdf
НАВЧАННЯ ТВОРЧІСТЮ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: РОЗКРИТТЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ
Людмила Березовська
16-23
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.405
pdf
ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ У РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ЗАСОБАМИ АДАПТИВНОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Оксана Блавт
24-34
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.395
pdf
ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА СИСТЕМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Оксана Вашак, Олена Гнізділова, Людмила Мартиросян
35-42
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.432
pdf
ГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН У СІМ’Ї
Людмила Гончар
43-50
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.400
pdf
ОСОБИСТІСТЬ ПЕДАГОГА АЛЬТЕРНАТИВНИХ ФОРМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ГАЛУЗІ
Ілона Дичківська, Галина Шостак
51-65
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.433
pdf (Język Polski)
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Людмила Козак
66-75
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.422
pdf
ВИЩА ОСВІТА СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УНІВЕРСИТЕТІ: УЗАГАЛЬНЕННЯ ДОСВІДУ
Оксана Кравченко, Наталія Коляда, Інна Молоченко
76-89
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.429
pdf (English)
ВІРТУАЛЬНА «МУЗИЧНА СКРИНЬКА» ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: ВІД ЗМІСТУ ДО ФОРМИ
Олександр Міхно
90-99
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.415
pdf
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Тетяна Потапчук, Марія Клепар, Ольга Фабрика-Процька
100-107
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.346
pdf
ПЕДАГОГІЧНІ КОНФЛІКТИ В РЕЦЕПЦІЇ ЗАХІДНИХ НАУКОВЦІВ: НАУКОВІ ПРІОРИТЕТИ І МЕТОДИЧНИЙ ДОСВІД
Борис Савчук, Оксана Петренко, Оксана Блавт , Галина Білавич
108-117
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.394
pdf
НАУКОВИЙ ОСЕРЕДОК ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ХЕРСОНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: СТАНОВЛЕННЯ, ЗДОБУТКИ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Валентина Федяєва, Олена Чабан
118-127
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.396
pdf
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Аліна Ваколюк, Василь Шелюк, Наталія Симонович
128-134
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.431
pdf
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКА З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ
Наталія Генсіцька-Антонюк
135-139
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.418
pdf
ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ У МЕНЕДЖМЕНТІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД
Світлана Гончарук, Леся Малімон
140-148
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.420
pdf
ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ У ПРИРОДУ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ, ЩО МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ
Наталія Горопаха
149-157
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.417
pdf
ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ЗАСАДНИЧІ ПОЛОЖЕННЯ
Надія Гринькова, Жанна Стельмашук
158-165
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.421
pdf
ВАРІАТИВНИЙ ВПЛИВ ХРОНІЧНОЇ СОМАТИЧНОЇ ПАТОЛОГІЇ НА ПСИХОЕМОЦІНИЙ СТАН ЮНАКІВ І ПІДЛІТКІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
Вячеслав Грубляк
166-173
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.406
pdf
МОДЕРНІЗАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ У ЗВО ЯК ПЕРШООСНОВА ЯКОСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Маргарита Козир, Анастасія Бречко
174-188
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.393
pdf
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ У КОНТЕКСТІ ТРАНСФОРМАЦІЇ СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ І ДИТИТСТВА
Ольга Козлюк, Оксана Косарєва
189-199
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.416
pdf
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНО ОСОБИСТІСНОЇ СКЛАДОВОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Наталя Кошелева
200-207
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.392
pdf
ІННОВАЦІЙНО-ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА В.СУХОМЛИНСЬКОГО І РОЗБУДОВА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Маріанна Островська
208-218
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.411
pdf
РЕАЛІЗАЦІЯ АВТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ В. СУХОМЛИНСЬКОГО В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКАРПАТТЯ
Тетяна Палько
219-231
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.398
pdf
РОЛЬ СІМ’Ї У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ
Ольга Поліщук
232-237
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.426
pdf
ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ З УГОРСЬКОЮ МОВОЮ НАВЧАННЯ
Ганна Рего, Лівія Балог
238-249
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.410
pdf
РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ЯК СКЛАДОВОЇ ЙОГО ОСОБИСТОСТІ (ЗА В. О. СУХОМЛИНСЬКИМ)
Світлана Смоліна
250-257
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.399
pdf
ВІДОБРАЖЕННЯ СВІТУ ЖИВОГО У ПІДРУЧНИКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ (ДОРАДЯНСЬКИЙ І РАННЬОРАДЯНСЬКИЙ ПЕРІОД)
Леся Сухомлинська
258-269
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.428
pdf
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ В ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Тетяна Ціпан
270-278
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.427
pdf (English)
ГОТОВНІСТЬ МАГІСТРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Ольга Шадюк
279-287
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.414
pdf
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Катерина Щербакова, Лілія Макаренко, Надія Щербакова
288-297
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.423
pdf
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗДО
Олексій Юрчук
298-305
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.425
pdf
ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ В СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Оксана Войтович
306-313
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.419
pdf
ПРАВОСЛАВНА ЦЕРКВА ВОЛИНІ ЯК ОРГАНІЗАТОР ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ ШКІЛЬНИЦТВА (ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)
Софія Лелюх
314-323
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.430
pdf
ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Галина Марчук
324-330
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.424
pdf
ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ТА ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.СУХОМЛИНСЬКОГО
Олександр Островський
331-341
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.413
pdf
АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В КОЛЕДЖАХ КНР
Цуй Лун
342-349
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.402
pdf
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів