ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗДО

Автор(и)

  • Олексій Юрчук РДГУ

DOI:

https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.425

Ключові слова:

майбутні вихователі, фізкультурно-оздоровча робота, метод проєкту, проєктування

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі дослідження поняття методу проєктів. Проаналізовано наукові погляди до розуміння методу проєктів. Обґрунтовано сутність методу, яка полягає у стимулюванні інтересу майбутніх вихователів до проблем фізкультурно-оздоровчого виміру, що передбачає опанування сукупності знань і шляхом проєктної діяльності вирішення однієї або низки проблем, практичне застосування отриманих знань. Відзначено, що даний метод є найбільш сприятливим щодо розвитку та саморозвитку особистості майбутніх вихователів, оскільки зумовлює отримання результатів, які відображають особистісні досягнення кожного студента. Проаналізовано вимоги, яких було дотримано при залученні методу проєктів уході підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО. Встановлено, що використання названого методу буде ефективним за умови актуальності тематики пропонованих проєктів і практичної значущості передбачуваних результатів для здійснення фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО. Окреслено переваги застосування методу підготовки проєкту, а також запропоновано алгоритм проєктування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-17