ТЕОРЕТИЧНА СКЛАДОВА МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ 6–9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ СПОРТИВНО-КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

ТЕОРЕТИЧНА СКЛАДОВА МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ 6–9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ СПОРТИВНО-КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Я.М. Сивохоп Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти

Ключові слова:

здоровий спосіб життя, учні 6–9 класів, спортивнокраєзнавча робота, заклади позашкільної освіти, спортивно-оздоровча, здоров’язбережувальна робота.

Анотація

У статті актуалізовано проблему формування здорового способу життя учнів 6–9 класів у процесі спортивно-краєзнавчої роботи у закладах позашкільної освіти, розкрито теоретичні основи авторської методики формування досліджуваного феномена, наголошено на застосуванні процесів інтегрування й диференціації у побудові освітньовиховного змісту такої роботи, відповідного підбору форм, методів і засобів його реалізації у відповідності до віку учнів. Схарактеризовано провідні рівні її реалізації у освітньо-виховному процесі цих закладів, розкрито діяльнісний характер освітньо-виховного змісту спортивнокраєзнавчої роботи на кожному з рівнів її реалізації та схарактеризовано низку закономірностей, що стали важливими у досягненні визначеної нами мети – формування здорового способу життя учнів 6–9 класів.

Downloads

Опубліковано

2018-10-29
Loading...