ПРОБЛЕМА ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ж.Г. Стельмашук Рівненський державний гуманітарний університет
  • А.П. Панчук Рівненський державний гуманітарний університет

Ключові слова:

дисциплінованість, шкільна дисципліна, особистість, нова українська школа, Концепція «Нова українська школа», проактивний підхід до дисципліни, правила для учнів.

Анотація

У статті обґрунтовано поняття «дисциплінованість». Доведено, що із прийняттям Концепції Нової української школи проблема дисципліни та дисциплінованості не втратила своєї актуальності, а проактивний підхід до дисципліни та впровадження правил було визнано важливими складовими ефективного управління класом. Схарактеризовано рекомендації щодо створення правил та їх реалізації на практиці. Виділено принципи реагування на незначні порушення відповідно до Концепції Нової української школи. З’ясовано, що проактивний підхід до дисципліни, який передбачає єдність поведінкових аспектів, безпеки та вольових зусиль особистості, а також упровадження нових правил, сприятиме вихованню дисциплінованості як морально-вольової якості особистості

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-28