РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Автор(и)

  • Л.М. Баліка Рівненський державний гуманітарний університет

Ключові слова:

В. О. Сухомлинський, педагог, шкільна бібліотека, бібліотекар, книга, читання, інтерес до читання.

Анотація

У статті здійснено аналіз педагогічних поглядів В. Сухомлинського про роль шкільної бібліотеки у формуванні інтересу до читання. Доведено, що для Василя Сухомлинського книга завжди була незаперечним авторитетом, а бібліотека займала одне з головних місць у його педагогічній діяльності. Зазначено, що Василь Олександрович не мав спеціальної бібліотечної освіти, проте правильно виділяв та використовував форми і методи бібліотечної роботи, сприяючи цим головному – вихованню в учнівському та педагогічному колективах любові до книжки. Виявлено, що в Павлиській школі використовувалися форми роботи з вільного обміну книг на поличках, облаштованих в коридорах, класах, нагадуючи сучасну технологію буккросингу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-29