ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЛАТФОРМИ MOZAIK В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.35619/iiu.v2i13.345Ключові слова:
інтерактивна платформа Mozaik, програмний комплекс mozaBook, сайт mozaWeb, інструменти mozaBook, дидактичні матеріалиАнотація
У статті описані властивості інтерактивної платформи Mozaik та специфіка її використання в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін. Вивчено дидактичну значущість медіазасобів. Зазначено, що їхнє використання активізує пізнавальну діяльність особистості, поглиблює сприйняття нової інформації, що в цілому підвищує ефективність та якість навчання. Наголошено, що програмний комплекс mozaBook можна застосовувати на всіх етапах лекційних та практичних занять із різних суспільствознавчих дисциплін, а також організації самостійної роботи студентів з методики навчання громадянської та історичної освітньої галузі. Схарактеризовано багатофункційний характер платформи Mozaik, зокрема, організаційно-методичний супровід навчання суспільствознавчих дисциплін, здатність реалізовувати практичні цілі навчання, урізноманітнення способів організації групової та індивідуальної роботи здобувачів освіти, застосування різних медіапродуктів (цифрових ресурсів) для формування інформаційно-комунікаційної, громадянської та соціальної компетентностей студентів. Доведено, що інтерактивна платформа Mozaik зі своїми допоміжними складниками дозволяє провести заняття інформативно, пізнавально й доступно для здобувачів освіти.