ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМА ЯК ОСНОВА ВИХОВАННЯ ЦІННІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Т.С. Фасолько Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім.Тараса Шевченка

Ключові слова:

гуманістична парадигма, становлення особистості, особистісне самовизначення, принципи розвитку, гуманізація процесу виховання, новації.

Анотація

У статті викладено сучасні підходи до проблеми виховання дитини передшкільного віку. Обґрунтовано необхідність урахування основних принципів гуманістичної педагогіки, законів психічного розвитку дитини у процесі її виховання, формування ціннісно орієнтованої особистості на етапі дошкільного дитинства. На основі детального аналізу сучасних психолого-педагогічних досліджень охарактеризовано необхідність урахування потенційних можливостей передшкільного періоду у формуванні базових цінностей особистості. Здійснено детальний огляд сучасних традиційних та інноваційних виховних технологій, спрямованих на розвиток навичок особистісного самовизначення дитини.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-28