ВИКОРИСТАННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ У ПОЄДАННІ З БІЗІБОРДАМИ ЯК ЗАСОБУ ВСЕБІЧНОГО ТА ГАРМОНІЙНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • О.В. Швець Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім.Тараса Шевченка

Ключові слова:

поетичний твір, бізіборд, майбутній вихователь закладу дошкільної освіти, всебічне та гармонійне виховання, взаємодія.

Анотація

У статті представлено особливості використання поетичних творів у поєднанні з бізібордами як засобу всебічного та гармонійного виховання дитини в закладі дошкільної освіти. Різноманітність змісту та значний обсяг поетичного репертуару дозволяють супроводжувати поетичними творами у поєднанні з роботою із бізібордами усю життєдіяльність дитини у сучасному закладі дошкільної освіти й удома: вводити її до ігор, занять, свят, розваг, спостережень, приготування до сну, умивання, переодягання та інших побутових процесів. Акцентовано увагу на тому, що засвоєння дитиною певного обсягу пізнавальної інформації, змісту, закладених у поетичних творах емоційно-ціннісних, соціально-моральних, художньо-естетичних сентенцій без володіння навичками читання, відбувається через взаємодію, емоційний та комунікативний контакт з дорослим та роботу з розвивальною дошкою – бізібордом.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-28