ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ВЗАЄМИН БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Ключові слова:
взаємини, батьківсько-дитячі взаємини, діти дошкільного віку, батьки, сім’яАнотація
У статті висвітлено погляди вітчизняних та зарубіжних учених на зміст понять «взаємини», «батьківсько-дитячі взаємини». Акцент здійснено на тому, що взаємини між батьками і дітьми – це процес та результат індивідуального вибіркового відображення сімейних зв’язків, що опосередковують внутрішню та зовнішню активність, а також переживання батьків та дітей у їхній спільній діяльності. Батьківськодитячі взаємини пов’язані з реальною взаємодією батьків та дітей, у них яскраво проявляються соціально-психологічні закономірності.